October 9, 2012

New Chapter / Novo poglavje


  I haven't written here for a while and in the meantime there are some news. I have registered the bussines and now I can sell my creations :-) To celebrate this event (very important for me) I decided to have a give-away on this blog and make a happy day to another one or two of my followers ... It will happen soon, so stay tuned! :-D
 
  Nekaj časa se nisem oglasila in med tem imam za vas nekaj novic. Sedaj sem tudi uradno registrirala svojo dejavnost kot osebno dopolnilno delo, tako da lahko svoje izdelke tudi prodajam :-)  Za primerno obeležitev te (zame pomembne) prelomnice bom na tem blogu podarila nekaj mojih izdelkov, da polepšam dan še komu od vas, ki me spremljate. To se bo zgodilo prav kmalu, še ta mesec - zato bodite pozorni! :-D

  Another happy news for me is that I'm a winner of the Fiber Bead Soup Kit on Lori Anderson's blog for her Bead Soup Blog Book Tour!!! These beatiful fibers will be soon on my working table. Yay (in Slovenian it would sound like Yupeeeee), I'm so happy!!!
   
  Danes sem prejela še eno prijetno novico - izžrebana sem bila kot dobitnica teh čudovitih trakov na blogu Lori Anderson v okviru njene turneje Bead Soup Blog Book Tour!!! Komaj čakam, da bom te trakove lahko uporabila  za kakšen kos nakita. Jupiiiiii, kar v zrak bi skakala od veselja!!!


Thank you, Lori (again)!! And thank you, Zack (he was the one that picked my name)!!
    Hvala, Lori (spet)!! In hvala tudi tebi, Zack (on je namreč izvlekel moje ime)!!


Wishing a happy day to all of you!
 Tudi vam želim vesel dan!

Alenka

3 comments:

Amy S. said...

Congratulations Alenka!! I was so excited to see your name there on Lori's post!!

K said...

Go Alenka!

Pepita said...

Thank you, Amy and Kitty!!!